Eksperci na Akademii Spedytora
Zarówno w codziennych obowiązkach służbowych jak i podczas Akademii Spedytora kładziemy szczególny nacisk na najwyższą jakość oferowanych usług i posiadanej wiedzy. Nasi eksperci uczestniczą w kongresach, seminariach i szkoleniach zawodowych. Nasz zespół to nie tylko pełen profesjonalizm zawodowy ale także zgranie i poczucie wspólnoty.
Dzięki tak dogranemu team’owi jesteśmy w stanie dostarczyć niespotykaną jakość usług i być źródłem niezastąpionej wiedzy. Poniżej lista osób – prelegentów na Akademii Spedytora oraz ich krótkie BIO.
Mariusz Żakiewicz
Dyrektor działu transportu i spedycji operatora logistycznego BBA Transport System. Odpowiedzialny m.in za strategię i planowanie taktyczne przedsiębiorstwa, budżetowanie, procedury operacyjne, rekrutację oraz szkolenie pracowników. Pełni funkcję pełnomocnika ds. jakości ISO 9001:2015. Przeprowadził proces certyfikacji w ramach przynależności do Międzynarodowego Zrzeszenia Transportu Lotniczego IATA.
Posiada ponad 10-cio letnie doświadczenie pracy w logistyce międzynarodowej, uczestniczył w wielu projektach transportu krajowego i zagranicznego. Zarządza działem operacyjnym w czterech gałęziach transportu: drogowym, lotniczym, morskim oraz kolejowym.
Operacyjnie zorganizował blisko 10 000 różnego rodzaju transportów międzynarodowych. Specjalizuje się w dostawach typu Time Critical oraz Emergency z portów morskich i lotniczych na terenie całej Europy.
Absolwent Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej, logistyk certyfikowany przez European Logistics Association (ELA). Swoją wiedzę poszerzał w ramach procesu certyfikacji FIATA organizowanego przez Polską Izbę Spedycji i Logistyki w Gdyni. Ponadto posiada certyfikaty branży logistycznej: IATA Basic Cargo, IATA GDR Awareness, CPC, GDP.
Inicjator szerzenia wiedzy transportowej i rozwoju adeptów logistyki w ramach projektu Akademia Spedytora, podczas którego prezentowane są dobre praktyki i kulisy organizacji przewozów drogowych, morskich, lotniczych, kolejowych, Project Cargo oraz transportu farmaceutyków.
Mówca i prelegent podczas konferencji, debat, seminariów oraz warsztatów branży logistycznej.
Marcin Samot
Logistyk oraz Air Freight Manager z wieloletnią praktyką w branży TSL. Ekspert spedycji lotniczej. Specjalizuje się w wymagających transportach, m.in. TIME-CRITICAL, Automotive, Pharma. Jego doświadczenie potwierdzają zdobyte referencje oraz tysiące wykonanych zleceń transportowych. Posiada sieć zaufanych agentów logistycznych na całym świecie.
Patryk Pawlik
Specjalista w organizacji przewozów lotniczych z blisko 10-letnim doświadczeniem w branży spedycyjnej.
Obecnie zajmuje stanowisko Senior Air Freight and Sales Specialist w BBA Transport System. Odpowiedzialny za działania operacyjne oraz budowanie i rozwój relacji z agentami na całym świecie, w globalnym zrzeszeniu przewoźników – World Cargo Alliance (WCA).
Posiadacz certyfikatów IATA Dangerous Goods Regulations klasy 6 (najszerszy zakres) oraz IATA Basic Cargo, uprawniające do organizowania przewozów lotniczych materiałów niebezpiecznych.
Absolwent Wyższej Szkoły Cła i Logistyki w Warszawie.
Łukasz Witek
Logistyk, spedytor i przedstawiciel handlowy z 15-letnim doświadczeniem w branży TSL. Absolwent Politechniki Radomskiej na wydziale Ekonomii, magister Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych.
Pracował jako logistyk w obszarze transportu morskiego u jednego z liderów branży oświetleniowej w Polsce oraz jako spedytor morski.
Obecnie zajmuje się rozwojem sprzedaży w BBA Transport System jako Bussines Development Manager. Autor wielu strategii produktowych i sprzedażowych.
Jego pasją jest produkcja i realizacja muzyki elektronicznej oraz zagadnienia szeroko pojętego transportu i spedycji.
Sylwester Janda
Road Freight Manager w BBA Transport System. Spedytor międzynarodowy z ponad 10-letnim doświadczeniem. Branżę logistyczną poznawał z wielu perspektyw, m.in. jako dyspozytor, dostawca usług informatycznych dla logistyki oraz spedytor międzynarodowy. Specjalizuje się w przewozach całopojazdowych dla branży automotive.
Michał Pastwa
Logistyk oraz manager z wieloletnią praktyką w branży TSL. Zdobywał doświadczenie m.in. w takich firmach logistycznych jak Maersk Line, DHL Global Forwarding, Spaarmann Logistics, Best Logistics, obecnie BBA Transport System.
Od wielu lat specjalizuje się w prowadzeniu projektów logistycznych typu Project Cargo z wykorzystaniem wielu gałęzi transportu oraz stosując rozwiązania multimodalne.
Kamil Szanser
Ma na swoim koncie 13 lat doświadczenia w firmie będącej jednym z liderów na międzynarodowym rynku kurierskim.
Manager z ponad 7 letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami Handlowymi.
Wprawny trener i coach. Praktyk w przekrojowym usprawnianiu procesów i wprowadzaniu zmian.
Obecnie Dyrektor Działu Handlowego w BBA Transport System. Odpowiada za rozwój działu handlowego, realizację budżetów i szeroko pojęty rozwój kompetencji managerów w firmie.
Prywatnie fan literatury fantasy, w szczególności Terrego Pratchetta.
Agnieszka Urbańska
Związana z Lufthansa Cargo od 2008 roku. Obecnie, zajmując stanowisko Bussiness Developer, jest odpowiedzialna za opiekę oraz rozwój grupy Agentów sprzedaży Lufthansy Cargo. Specjalizuje się w optymalizacji i doborze najlepszych rozwiązań frachtu lotniczego dla swoich klientów.
Absolwentka Politechniki Łódzkiej oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Wiedzę logistyczną poszerzała na kierunku „Logistyka i zarządzanie międzynarodowymi łańcuchami dostaw”.
Magdalena Przedpełska
Magdalena Przedpełska ponad 18 lat pracy w transporcie lotniczym. Doświadczenie zdobywałam na różnych stanowiskach w PLL LOT, CEVA Freight Poland, Bollore Logistics Poland.
Obecnie odpowiedzialna za rozwój nowego Generalnego Agenta Sprzedaży na rynku polski Alfa Global Airlines Services.
Joanna Porath
Pomysłodawczyni idei oraz współzałożycielka Akademii Celnej. Absolwentka Wydziału Nawigacyjnego Akademii Morskiej w Gdyni.
Podczas swojej wieloletniej aktywności w sektorze TSL, nabrała doświadczenia w codziennej pracy spedytorów oraz logistyków, a także ich podwykonawców. W efekcie pozwala jej to zrozumieć „clue” funkcjonowania rynku.
Dzięki swojej wiedzy w dziedzinie celnej, pomaga w usprawnianiu procesów celnych we wszelkiego rodzaju przedsiębiorstwach. Dokonuje podziału łańcucha dostaw na prostsze procesy i wynikające z nich współzależności.
Pomoc w rozwiązywaniu skomplikowanych i nawarstwionych problemów w procesie celnym, to jej specjalność. Dowodem tego są pozytywne opinie oraz zaufanie Klientów krajowych i międzynarodowych, z którymi współpracuje od lat.
Marta Kantorowska-Śliwa – Kierownik Biura Obsługi Klienta
Odpowiedzialna m. in.: za nadzór nad stosowaniem obowiązujących procedur w zakresie kontroli bezpieczeństwa przesyłek, obsługi przesyłek niebezpiecznych oraz spraw celnych; nadzór przebiegu procesów obsługowych biura, organizację pracy działów. 9 lat w branży lotniczej. Absolwentka wydziału administracji Uniwersytetu Warszawskiego.